کراتینین سطح 4.7 با فشار خون بالا چیست درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین سطح 4.7 با فشار خون بالا چیست درمان

من یک بیمار بیماری کلیوی هستم و سطح کراتینین من تا 4.7. علاوه بر این، من هم فشار خون بالا چند سال داشته باشد. آیا می توانید به من بگویید چه درمان فعلی برای من است؟
در واقع، در این مورد ما در بالا ذکر شد، بیماری کلیوی خود باید توسط بلند از لحاظ فشار خون بالا ایجاد می شود، ما این نوع از بیماری نفروپاتی فشار خون، سخت است که به درمان، کنترل فشار خون به نام یکی از مهم است گام.
چرا بیمار با کراتینین سطوح 4.7 و فشار خون بالا باید این سطح خون به خوبی کنترل؟
شما می دانید فشار خون بالا می تواند بیماری کلیوی پیچیده تر است، بنابراین بیمار بیماری های کلیوی با فشار خون بالا، اگر آنها می خواهند به درمان بیماری خود آنها باید فشار خون بالا برای اولین بار از کنترل. سپس در این نقطه به اساس، آنها می توانند اقدامات مربوط به درمان این بیماری را.
درمان فعلی برای کراتینین 4.7 با فشار خون بالا چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان در درمان بیماری های کلیوی، آن را نیز می توان در درمان نفروپاتی فشار خون استفاده می شود. مواد تشکیل دهنده فعال در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند به ضایعات به طور مستقیم رسیدن و تعمیر آن سلول های کلیه آسیب دیده ناشی از فشار خون بالا. چه چیزی بیشتر، می تواند سلول های کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر محافظت می کند. با کمک این درمان، بیمار با کراتینین 4.7 ممکن است فرصت آن را معکوس، حداقل، می تواند بخش هایی از عملکرد کلیه بازگرداندن و یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز دریافت کنید.
از بالا ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان فعلی برای کراتینین 4.7 با فشار خون بالا است. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: